22 Şubat 2018 Perşembe

AKŞAM YEMEĞİ-9

Muhterem'le Afiyetle
Bugünkü bölümümüzde yine bir akşam yemeği masası resimleri var😊
Bu kış misafirlerimi kahvaltı yerine daha çok akşam yemeği ile ağırladım.
Eskiden de akşam yemeğinde misafir ağırlıyordum ama resimlerini çekmeye fırsatım olmuyordu.
Masanın resmini çekmeden misafir geldiyse, ne yazık ki ben o masanın resmini misafirin yanında çekemiyorum😔
Neyse konumuza dönelim, yemeğin menüsünden bahsedecek olursam ;
Bu masayı sömestr tatilinde hazırladım.
Misafirlerimin arasında kızkardeşim de vardı, bu sebeple ana yemek için onun eskiden beri çok sevdiği lahana bohçası tarifini hazırladım.
Lahana bohçası hem masanın yıldızı oldu, hemde bizim için eski günleri yad ettiğimiz güzel bir anı oldu.
Bu kış çok severek hazırladığım ıspanaklı buğday salatasını bu masa içinde hazırladım.
Börek olarak, iç malzemesinde kıyma kullanarak banyolu börek yaptım.




Akşam yemeği mönüsü
Bu akşam yemeğinden 1 gün önce yeğenim Enes'in doğum günüydü.
Enes'i yıllar önce onun için yaptığım "Futbol Sahası Şeklinde Pasta" tarifinden hatırlarsınız, MaşaAllah artık kocaman bir delikanlı oldu.
Ayrıca bir kaç gün sonra da abim ve yengemin evlilik yıldönümüydü, bu kadar özel gün bir araya gelince tatlı olarak pasta dışında bir şey düşünülemezdi.

Akşam yemeği resimleri
AKŞAM YEMEĞİ MÖNÜSÜ;

akşam yemeği için ana yemek

Akşam yemeği tarifleri

akşam yemeği için salata önerisi
Salatalar;

Ispanaklı Buğday Salatası

Pancarlı, Havuçlu, Turplu Kıvırcık Salata

akşam yemeği tatlısı
Tatlı olarak; Pasta

Akşam yemeği resimleri
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...