15 Aralık 2017 Cuma

AKŞAM YEMEĞİ-7

Muhterem'le Afiyetle
Bugün, bir kaç hafta önce hazırladığım akşam masasının resimlerini paylaşacağım.
Masanın örtüsünü ve peçeteleri sonbahara uygun olsun diye kahverengi ve turuncu tonlarında kullandım.
Çorba olarak Ezo gelin çorbası yaptım.
Masanın ortası için yoğurtlu salata, kıvırcık salata ve kıymalı börek hazırladım.
Ortada doyurucu yemekler olduğu için çorba-pilav-köfte dışında ayrıca bir ana yemek hazırlamadım.




akşam yemeği menüsü
Tatlı olarak Fındıkzade tatlısı hazırladım.

akşam yemeği resimleri
AKŞAM YEMEĞİ MÖNÜSÜ;

Ezo Gelin Çorbası

Pirinç Pilavı

Köfte


akşam yemeği menüsü

Pancarlı, havuçlu, turplu kıvırcık salata

Tatlı olarak; Fındıkzade Tatlısı

"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...