10 Eylül 2017 Pazar

KAHVALTI MASASI 64-KÖYDE KAHVALTI (9)

Muhterem'le Afiyetle
İstanbul'dan merhaba🙋
Ramazan ayında gidip, Kurban bayramından sonra döndüğüm 80 günlük Kastamonu tatilim bitti.
Kastamonu'dan döndüm ama orada hazırladığım tarif ve masa resimlerini yayınlamaya devam edeceğim.
Bugünkü mütevazi masanın hikayesine gelirsek;
Bu kahvaltı masasını hazırladığım günlerde, ben köyde değil Kastamonu Merkez'de kalıyordum.
Köyde annemle katılacağımız bir etkinlik için oğlumla biz Kastamonu'dan, annemde Abana'dan geldi, köyde bizim evde kahvaltıda  buluştuk.
Ev o günlerde kapalı olduğu için yiyecek yoktu.
Annem bizim çok sevdiğimiz çiğ börek yapmış getirmiş.
Bende yanımda getirdiğim malzemelerle biber kavurdum, domates salatalık doğradım, birde klasik kahvaltılıklarla masamızı kurmuş olduk.

köy kahvaltısı
KAHVALTI MASASI MÖNÜSÜ;

kahvaltıda çiğ börek

kahvaltı için biber kavurması
Biber Kavurması 
Biber kızartma gibi görünsede aslında sadece 2-3 yemek kaşığı zeytinyağı ile kavuruyorum, bu şekilde kızartmadan daha sağlıklı oluyor.

kahvaltı için domates salatası
Domates-Salatalık-Biber

köy kahvaltı masası
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...