18 Şubat 2017 Cumartesi

KAHVALTI MASASI-60

muhteremle afiyetle
Bir kahvaltı masası resimlerinde yine birlikteyiz 😊
Bu kahvaltı masasını eşimin aile büyüklerine hazırlamıştım.
Aile büyükleri söz konusu olunca masa biraz daha ağırbaşlı renklerde oluyor.
Gençlerin olduğu masalarda, hanımların olduğu masalarda renkli servisler, renkli runnerlar, masa örtüleri ve peçeteler kullanmayı seviyorum.
Mönüde kış sebzelerinden pırasa ile hazırladığım pırasalı yumurta, ıspanaklı börek, roka salatası vardı. Şarküteri ürünleri yiyen olmadığı için et kavurmayı tercih ettim.
Bol bol reçel ve marmelat çeşitleri olduğu için ayrıca tatlı yapmadım.
Misafirlerim saat 9'da geldiği için resimleri çok acele çektim, bu yüzden bazı resimler net çıkmadı😔

kahvaltı sofrası
KAHVALTI MASASI MÖNÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz.    

kahvalti masasi

kahvalti sofrasi

kahvaltı masası nasıl hazırlanır?

kahvalti tarifleri

ev yapımı reçel çeşitleri
Reçellerim;





akraba günü kahvaltı masası
"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...