17 Haziran 2015 Çarşamba

ÇAY MASASI-27

muhteremle afiyetle
Ramazan öncesi son çay masası resimlerini yayınlayayım.
Şimdi yayınlamazsam bu masa Eylül veya Ekim'e kadar yayınlamayı bekleyebilir.
Ramazan'dan sonra araya tatilde girecek, bu yüzden ara uzayabilir.
Bu masa zaten Nisan'dan beri yayınlanmayı bekliyor.
Menüden bahsedecek olursam;
Kış sebzelerinden ıspanakla börek, havuçla yoğurtlu salata hazırladım.
Salatalıklı patates salatası hazırladım, masanın görsel olarak en dikkat çeken ürünüydü.
Poğaça olarak karnıyarık poğaça hazırladım.
Kurabiye olarak, kıyırlığını ve tadını çok sevdiğim limon pelteli kurabiye hamuru tarifini çikolatalı olarak hazırladım.
Tatlı olarak uzun zamandır yapmadığım kadayıflı muhallebi yaptım.

5 çayı masası

akraba günü menüsü
ÇAY MENÜSÜ;
Tarifin ismine tıklayarak, tariflere ulaşabilirsiniz. 

serin salata



akraba günü

Limon pelteli kurabiyenin hamurunu ve yapılış şeklini kullandığım için sizi o tarife yönlendiriyorum.
Tarifin altında çikolatalı olarak nasıl yapacağınızı tarif ettim.


"Afiyetle Kalın"


2 yorum:

  1. harika olmuşlar patates salatanın tarifini mutlaka bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, salatanın tarifini ekledim :)

      Sil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...