28 Ocak 2014 Salı

SALÇALI ÇİÇEK SOSİS

salcali cicek sosis
Günlük hayatta pek kullanmadığım sosisi misafir gelince arada bir tercih ediyorum.
Özellikle misafirlerim gençlerden ve çocuklardan oluşuyorsa ya salam ya sosis menüye giriyor.
Salam çiğ olarak yense de sosisi asla çiğ olarak servis etmem, mutlaka bir şekilde pişiririm.
En çok pratik olduğu için bu şekilde kullanırım, birde bu şekilde doğrayıp mantarlı-biberli sosis olarak hazırlarım.
Çok şık bir tarif olan kaşarlı sosis yaparım.
Birde sık sık yapmasam da çocuk doğum günleri ve partileri için güzel bir tarif olan  "Şişte Sosisli Milföy" tarifine göz atmanızı öneririm.
"Afiyetle Kalın"

salcali cicek sosis
SALÇALI ÇİÇEK SOSİS;
Malzemeler;
1 paket kokteyl sosis,
1 yemek kaşığı salça,
2 yemek kaşığı zeytinyağ,
1 çay bardağı su.

salçalı sosis
SALÇALI ÇİÇEK SOSİS TARİFİ;
Sosislerin uç kısımlarını artı (+) şeklinde kesin.
Sosisleri kapaklı bir tencereye yerleştirin.
Salçayı yağ ve su ile karıştırın, tencereye ilave edin.
Kısık ateşte arada bir karıştırarak 10 dakika pişirin.
Sosisler piştikçe kesik yerleri çiçek gibi açacaktır.
"Afiyet Olsun"

4 yorum:

  1. eLİNE SAĞLIK ARKADAŞIM BEN DE SADECE PAZAR KAHVALTILARINDA TERCİH EDİYORUM VE ÇOK DA ÇEŞİT BİLMİYORUM AÇIKÇASI SOSİSLE YAPILAN TARİFLERİNİN HEPSİ GÜZEL

    YanıtlaSil
  2. Eskiden çocuklar küçükken ne çok yapardım..Ellerine sağlık Muhterem..İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
  3. ablacım ellerine sağlık eskiden çok severdim ama artık tercih etmiyorum sosisi fazla..
    ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  4. bende lazım olmadıkca kullanmıyorum ama lazımsa pişirip tabiki eline sağlık canım güzel görüntü

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...