8 Mayıs 2012 Salı

ÇAY DAVETİ-17

Başlığın çay daveti olduğuna bakmayın, bu masayı kızımla birlikte bu yazımda size bahsettiğim rahatsızlığımdan sonra annem ve yengemin geçmiş olsun ziyareti için hazırladık.
Menüyü sade ve hemen hazırlanabilecek tariflerden oluşturdum, kurabiyeyi hazır aldım.
Galeta unlu tatlıyı o gün ilk defa yaptım, sonuçtan çok memnun kaldım.
Yeğenlerimin de geleceğini öğrenen kızım masaya severek yediği şekerlemelerden olan Marshmallow'ları da  ekledi : )
"Afiyetle Kalın"


Yumurtalı Börek

Rokalı Haydari

Garnitürlü Patates Salatası
O gün taze patatesin azizliğine uğradım,  haşlanmaya fazla dayanamadılar ve biraz dağıldılar : (


Galeta Unlu Tatlı

Kavala Kurabiyesi (Hazır aldım)

 Marshmallow

*Muhterem'le Geziye güncellendi.
Emirgan Korusu'na ait resimler devam ediyor, bakınız;
Muhterem'le Geziye-Emirgan Korusu 2012-2.Bölüm


12 yorum:

  1. Hepsi birbirinden güzel görünüyor Allah iyilik versin.Ellerinize sağlık.Afiyetler olsun

    YanıtlaSil
  2. ohhh herşey harika kızınında seninde ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nefis bir kahvaltı sofrası olmuş. Ellerine sağlık ablacım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Vallahi herşey harika ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
  5. Canım menü harika ellerine sağlık.Ahhh Emirgan burnumda tütüyor sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Sofranız harika. Bu arada geçmişler olsun.
    Alttaki portakallıya da bayıldım Deneyeceğim.
    Aldım tarifi
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık.çok güzel görünüyor.sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Çocuklar ne kadar tatlılar yaa hemen kendine yakın hissettiği kişilere kendi sevdiklerinden ikram etmeye çalışıyorlar...

    YanıtlaSil
  9. Yine harika şeyler hazırlamışsın,her ikinizinde ellerine sağlık.. Kız annesi olmak şahane..

    YanıtlaSil
  10. bende marsmallowa bayılıyorum...çok yeyince dişim ağrıyo ama :))))))

    rahatsızlığın için çok geçmiş olsun.....

    kısa sürede çok şey yapmışsın...kızınında seninde ellerine sağlık..herşey süper....helede patates salatası en sevdiğim:)))

    YanıtlaSil
  11. bloglarda değişik tarifler ararken sizin bloğunuzu keşfetim ve
    çok güzel tariflerle karşılaştım elleriniz dert görmesin.
    izlemye alıyorum müsadenizle

    YanıtlaSil
  12. Bloğunu sık sık ziyarete geliyorum eline sağlık yaptığın lezzetler için,bloğunuizlemeye almadığımı farkettim izlemeye aldım sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...