20 Mart 2012 Salı

KAHVALTI MASASI-20

turkish brekfeast
Sömestr tatilinde Sarıyer'de aynı mahallede oturan ablam ve kızkardeşim 3 günlüğüne anneme geldiler.
3 gün içinde annemde vakit geçirdik, akraba ziyaretine gittik, son gün ise kahvaltı ve akşam yemeğinde bana toplandık.
Zaman su gibi akıp, geçti.
O gün (25 Ocak) yeğenim Enes'in doğum günüydü, akşam bir aradayken kutlamış olduk.
Akşam yemeği menüsü;

Düğün Çorbası

Püreli Ispanak Graten

Pirinç Pilavı

Soslu Tavuk Baget 'ten oluşuyordu.

kahvaltı menüsü

 KAHVALTI MENÜSÜ;

Fırında Peynirli Sigara Böreği

Salataya bu sefer halka halka doğradığım bebek mısır konservesi ilave ettim.
Bebek mısır doğrandığı zaman çiçeğe benzediği için bu salataya çok güzel uyum sağladı.




Yöresel yemeklerimizden birisi olan bu sarmayı annem hazırlayıp, getirdi.
Sonradan geldiği için masanın genel resimlerinde görünmüyor.

Ananaslı keki kahvaltı için hazırlamıştım ama kurabiye ve reçel çeşitleri varken keki akşama bıraktık
Akşam yemeğinden sonra bir kaç krem şanti hamlesi ile kek, o gün doğum günü olan  yeğenim Enes'in doğum günü pastasına dönüştü : )



Reçellerim;



 
"Afiyetle Kalın"

10 yorum:

  1. Harika görünüyo hepsi, sunumları da çok şık... Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. hımm bu enfes sofrada ben olsaydım dedim bir an :)
    herşey harika ellerine sağlık afiyet bal olsun.
    Hele o kek nasıl birşey valla bayıldım canım
    sevgili enesin doğum gününü kutlarım.
    Biliyormusun benimde kardeşim var onunda adı enes ve 1 aralık doğumlu :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık muhteremcim harikulade bir masa ve menü olmuş.şifa olsun yiyenlere.öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  4. harika lezzetler birarada.hangisine bakacağımı şaşırdım gerçekten.hepsi birbirinde güzel canım.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. harika bir masa,diğer masalarınızada baktım ve hepsi birbirinden güzel,ellerinize sağlık,bende çok yeni bir blogum banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhtermcim muhtesem bir masa hazirlamissin canim ellerine emeklerine saglik canim.
      yiyenlere afiyetler olsun.
      sevgiler.

      Sil
  6. Ablacım hepsi birbirinden lezzetli görünüyor. Ah o masa da ben de olsaydım keşke. Ellerine sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Hepsine bayıldım
    Ama özellikle ananaslı kek acayip cezbetti
    Ellerine sağlık
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar lezzetli bir masa...ananasli kek muhtesem gorunuyor ellerine saglik Muhterem'cim :)
    yiyenlere sifa olmustur..
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  9. Adsız11:04

    ben en çok reçelleri beğendim çok farklı olmuş ama diğerleri de çok güzel görünüyolar.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...