20 Ağustos 2009 Perşembe

TAMEK YEMEK YARIŞMASI ve HEDİYE PAKETİ

Tamek Gıda bugünlerde "Tamek Geleneksel Yemek Yarışması" ile adını sık sık duyuruyor.
Tamek'ten blogu olan pek çok arkadaşım gibi banada, içinde Tamek ürünleri ve yarışma davetiyesi olan koli, dün adresime geldi.
Kolinin içinden sık sık kullandığım mısır-bezelye-salça-ketçap-mayonez gibi ürünlerin yanı sıra, pek almadığımız hazır yemek olan barbunya ve fasulye pilaki'de çıktı.
İlk önce onları tükettik, görüntüsünün ve lezzetinin çok güzel olduğunu belirtmek isterim.
Barbunya pilakiyi olduğu gibi servis yaptım.
Fasulye pilakiyi ise haşlanmış yumurta ve sumaklı soğan ile piyaz olarak servis yaptım.
Fasulye Piyazı tarifi 👉BURADA
Piyazın ve Tamek'ten gelen bu ürünlerle yapacağım tariflerin resimlerini buradan yayınlayacağım.
Tamek Gıda ve İletişim Ekibine teşekkür ediyorum.




Yarışmaya gelirsek;
Yarışmaya katılmak için özetle; 18 yaşını doldurmuş olmanız, vereceğiniz tarifte en az 1 adet Tamek ürünü kullanmış olmanız gerekiyor.
Halk oylaması 20 Eylül 2009 tarihinde bitiyor.

Katılan herkese başarılar!...

2 yorum:

  1. Hayırlı ramazanlar Muhteremcimmm
    Tamek ne güzel süpriz yapmış sana afiyetle sağlıkla tüketin eee bana niye kimse bi şey göndermiyor kıskanıyorum valla :))
    Sevgiler kocaman İzmir'den....

    YanıtlaSil
  2. Canım allah ağız tadıyla yedirmek nasip etsin hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...