4 Şubat 2009 Çarşamba

ÇAY DAVETİ-3


Çay daveti mönümüze yeni bir mönü ile devam ediyoruz.
Bu servis tabağında görmüş olduğunuz yiyecekleri masada açık büfe tarzında hazırlamıştım.
Fakat misafirlerimin yanında resim çekemediğim için daha sonra tabakta bir araya getirerek resimlerini çektim.
Sosyete mantısını eğer servis tabağında başka yiyeceklerin yanında servis yapacaksam, sosu diğerlerine bulaşmasın diye mutlaka küçük bir tabakta servis yapıyorum.
Mönüde yer alanların linklerine tıklayarak, tariflerine ulaşabilirsiniz.

ÇAY DAVETİ MÖNÜSÜ;

Sosyete Mantısı

Patates Kasesinde Garnitür

Zeytinyağlı Biber Dolması

Puding Soslu Kek


*Muhterem'le Geziye güncellendi.
Sakın üstteki resme bakıp, İstanbul'da lalelerin açtığını zannetmeyin.
Bu resimleri geçen baharda 16 Nisan'da çektim.
Fakat diğer lale resimlerini yayınlayayım derken Emirgan'a fırsat kalmadı ve yayınlanması bugünleri buldu.
Aslında fenada olmadı, bu soğuk ve renksiz günlere biraz değişik resimler görmek istiyorsanız, cıvıl cıvıl renklerde ki laleleri görmek için sayfama uğrayabilirsiniz.
Hazırladığım yazıda 40 resim ve 2 kısa video çekimi sizi bekliyor, bakınız;

Muhterem'le Geziye-Emirgan'da Lale Zamanı-2008

"Afiyetle Kalın"

6 yorum:

  1. bu tabağı çay saatim için aldım gidiyorum
    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık canım,bir tabak dolusu mutluluk,çok güzel görünüyorlar.afiyet olsun.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Tabak harika. Hepsi benlik.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Muhteremcim, ellerine sağlık. Masanın resmini çekmeden neden çekiniyorsun ki? Kosskoca blogcusun sen, tabi çekeceksin ki bizde bakacağız:))

    YanıtlaSil
  5. Adsız15:08

    bu tabak tam benlik..harika şeyler yapmışsın.Patates Kasesinde Garnitürü çok begendim şık bir sunum olmuş..ellerine saglık arkadaşım..sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Afiyetler olsun canım ben de sosyete mantısı istiyorum.

    Sevgiler,
    Evren

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...