11 Ocak 2008 Cuma

BLOG OYUNU; ....... OLSAM NE OLURDUM?

Blog dünyasının oyunları hiç bitmez.
Bu" ....... olsam ne olurdum?" oyunu son dönem oyunlarından.
Beni oyuna mavi ve portakal blogundan, Ayşe ve Fatoş davet etti.
Davete icabet edelim, soruları yanıtlayalım.



Yemek olsam ne yemeği olurdum ?
Makarna olurdum, herhalde makarnayı sevmeyen yoktur.


Aylardan hangisi olurdum?
Nisan ayı olurdum. Her taraf cıvıl cıvıl çiçek açmış, doğa uyanmış, üstelik tatil yaklaştığı için herkeste moraller tavan yapmış oluyor.
 

Araba olsam ne olurdum?
Citroen c3 olurdum,ve mutlaka rengim "gökyüzü mavisi" olurdu.
Yuvarlak ve sevimli hatlarıyla çok sıcak bir araba.


Kıyafet olsam ne olurdum?
Kaftan olurdum ama bol nakışlı ve kadife olanlardan.
 


Ayakkabı olsam hangisi olurdum?
Babet olurdum, rahat, güvenli ve sevimli.


Müzik aleti olsam ne olurdum?
Haşmetli görüntüsünün altında narin ve büyüleyen sesiyle Arp olurdum.

6 yorum:

  1. güzel sözlerin için çoook teşekkür ederim....

    en kısa zamanda eklediğim tarife ekleyeceğim......

    seni çok ama çok öpüyorum.....

    cevapların çok güzel.....makarnaya bayıldım......yerim seni......

    YanıtlaSil
  2. bende ne zamandır beni kim sobelicek diye düşünüyordum:))..beni unutmadığın için teşekkür ederim. ayrıca cevaplar çok güzel kaftan olmak hoş olurdu heralde ,kına gecelerinde hep giyilirdiniz:))heheh
    tekrar saolun en kısa zamanda yanıtlamaya çalışacağım:)
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. canım çok şeker şeyler olurmuşun

    YanıtlaSil
  4. sobeleri cevapladım....

    ama sen espirili olacağını düşünmüştünya valla dilim tutuldu....hiç bu kadar şaşacağımı düşünmemiştim.....

    yok anacım....klasik oldu....ben bende değilim....

    öptüm muhteremcim.....

    YanıtlaSil
  5. Muhteremcim,
    Pek küsell olmuşsun valla.. Ammavelakün o kaftanın altına giymeycen işallah o pabetüü, gerçi rengide uymuş emme olmazküne hehehehehhehe...
    Giy bacım giy, güzele ne giyse yakışır..
    Çok öpüyorum...

    YanıtlaSil
  6. arkadaşım teşekkür ederim cevaplasığın için.görüşürüz.

    YanıtlaSil

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...