15 Mayıs 2007 Salı

SEBZELİ NOODLE

Daha önce yayınladığım ilk Noodle tarifini hatırlıyor musunuz?
"Sebzeyle pişirilen Noodle tarifleri var, bir daha ki sefere ondan pişiririm" demiştim.
İlk fırsatta Noddle'ı sebzeli pişirdim.
Sebzeli derken biraz değişik sebzeler kullandım.
Mesela bebek mısır, kırmızı biber, soya filizi ve taze fasulye gibi...
Noodle her markette bulunmuyor, ben daha çok Migros'ta buluyorum.
"Noodle'ı nereden bulayım?" diye dert etmeyin, 1 paket çubuk makarna da aynı görevi görebilir ama ya hiç kırmayın yada sadece ortasından 1 kere kırarak pişirin.
"Afiyetle Kalın"

SEBZELİ NOODLE;
Malzemeler;

1 paket Noodle veya çubuk makarna,
1 küçük kase haşlanmış mantar,
İnce şeritler halinde doğranmış taze fasulye, kırmızı biber ve havuç,
1 küçük kavanoz konserve soya filizi,
1 küçük kavanoz bebek mısır konservesi,
Sıvı yağ ve tuz.
Yapılışı;
Eğer Noodle pişirecekseniz 5 dakika pişirip, süzün.
Çubuk makarna pişirecekseniz normal süresinde pişirip, süzün.
Sebzeleri sıvı yağda hafif kavurun, istediğiniz baharatı ve tuzunu ekleyin.
Sebzelerle makarnanızı harmanlayıp, servis yapın.
"Afiyet Olsun"


*Muhterem'le Geziye güncellendi.
"Araba vapurundan Boğaziçi" konulu yazı ve resimler yayında gezin, ferahlayın : )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...