13 Ekim 2006 Cuma

KIZKARDEŞİM TUĞBA'DA İFTAR YEMEĞİ

Geçen hafta Cumartesi günü kızkardeşim Tuğba'da iftardaydık.
Bu hafta ablamdayız, önümüzdeki hafta içi bende, sonrada abimde iftarda olacağız İnşaallah.
Geçen yıl ilk haftayı ben almıştım, bu sene annemde toplandık.
Ben son haftaya kaldım.
Cumartesi günü eşim beni Tuğba'ya sabahtan bıraktı.
Hazırlıkları birlikte yaptık diyemeyeceğim, Tuğba hazırlıklarını daha önceden yapmış.
Tatlıları akşamdan yapmış, bir kaç gün önce dolmalarını ve böreklerini sarıp, dondurucuya koymuş.
O gün hazırladıklarını pişirdi.
Ben sadece Tuğba'nın 2 yaşındaki oğlu Efe'ye baktım, o da işlerini yaptı.
Akşam üstü kızımla birlikte masayı kurdular, bana da resimleri çekmek içn zaman kalmış oldu.
Ramazan'a girerken iftar sofralarını çekmek gibi bir fikrim yoktu ama çoğu bloglar resim çekip yayınlayınca,
hele portakal ağacından Hatice'de iftar sofrası yayınlayınca,
dedim bende yayınlayayım hem "ne yemek yapayım, nasıl menü oluşturayım?" diyenlere bir fikir vermiş oluruz diye düşündüm.
Kendim bu güne kadar verdiğim iftar sofralarını görüntülemeyi başaramadım.
Ne kadar hazır olursanız olun, o gün telaşınız ve işiniz hiç bitmiyor.
Dondurucum yok, her şeyi o gün hazırlayıp, pişirmek zorundayım.
Tatlıyı bir gün önceden hazırlamaya gayret ediyorum.
Yemekler-börekler anca pişip hazır oluyor, resim çekmeye hiç vaktim kalmıyor.
Pazar günkü misafirimin tatlısını, pazartesi günkü misafirlerimin ise yemek menüsünün resimlerini çektim, onları yayınlayacağım.
İnşaalah bizimkilerin geldiği gün masayı görüntülemeyi başarırım.
" Afiyetle Kalın"


 
TUĞBA'NIN İFTAR MENÜSÜ;
Masada bulunanlar;

Kemalpaşa Tatlısı


"Afiyetle Kalın"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazmak için;
Google hesabınız yoksa "Anonim" bölümünü işaretleyerek yorum yazabilirsiniz.
İsminizi yazmayı unutmayın!...